Det sier Gudmund Lindbæk i mediebedriften Nordiclinks. Lindbæk er en erfaren journalist som i de senere år har jobbet en god del for og med lokale bedrifter i Vestby og Moss.
-For noen bedrifter lager vi innhold til pressemeldinger, for andre produseres magasiner med eksklusivt redaksjonelt innhold i form av tekst og bilder. I det store og hele har vi spesialisert oss på kommunikasjon mellom bedrifter og publikum. Når der det gjelder å få ut et budskap til folk, er redaksjonell profil det aller beste, sier Lindbæk.
Nordiclinks har både lokale og nasjonale kunder. På listen over bedrifter som benytter selskapets ekspertise og kunnskaper er reklamebyrået Tid og Rom i Oslo, Gresvig og Felleskjøpet. I nærområdet jobber selskapet for det interkommunale selskapet Movar, mens Lindbæk er knyttet til andre mediebedrifter som Byavisa Moss og Aller Media.
-Det er mange bedrifter som driver med sitt og glemmer å informere publikum om sin virksomhet, om sine produkter og samtidig holde kontakt med lokalbefolkningen. Det hjelper lite med en hjemmeside på nettet dersom innholdet ikke holder mål. Kontakten med publikum er viktig, sier Gudmund Lindbæk.
Da den nye Vestby-klubben HSV Fotball etablerte seg, dukket Lindbæk opp som klubbens ansvarlige for markedsføring og leverandør av redaksjonelt innhold og oppdatering av hjemmesiden.-Vi gjør en jobb for HSV Fotball. Dette er vår måte å sponse et godt lokalt og sosialt tiltak – og jeg anbefaler samtlige 1200 bedrifter i kommunen å gjøre noe lignende. Det er både morsomt og engasjerende – og man skal heller ikke glemme den positive sosiale profilen en fotballklubb står for, sier Gudmund Lindbæk i Nordiclinks i Son.
E-post: gudmund@nordiclinks.com